Mája lovec a její první oběť!

22.07.2013 10:36

Ranní slunce se pomalu odráželo v orosené trávě. Krásny cvrlikot ptáčků byl slyšet široko daleko. Avšak nebyl to ten poklidný zpěv, který všichni známe, byl zpěv strachu a  bezmoce. je totiž doba, kdy malé ptáčata pomalu vylézají ze svích hnízd a učí se létat, né všem se to bohužel podaří. Z nedaleké stodoly se ozývalo zoufalé kvílení. Zvědavě jsem se vydala do obrovských vrat. " Májo! Májo!" volala jsem přes celý dvůr, avšak zrzavo bílá kulička nikde nebyla. S malým úšklebkem jsem vkročila do chladné stodoly. přísným pohledem jsem skoumala malé skuliny mezi koši s nářadím, nářadí, koš, sklo, láhev Mája. " Májo tady jsi.." řekla jsem s úsměvem a pohladila její línající kožíšek. Ona však nevnímala. Hypnotizovaně zírala pod jednu menší skříň. Se zájmem jsem se sklonila a pohlédla pod malou škíru nad zemí. V zadním rohu se tísnilo malé, nemotorné ptáče. " chudinko pojď jsem.." řekla jsem konejšivě a snažila se ho vyndat. Ale bylo moc daleko. " musím přinést koště.." breptnu nesrozumitelně a stále pozoruji třesoucí se Máju, bylo mi jasné, že by si s ptáčkem toužila "pohrát". " ne aby jsi mu něco udělala..." zamračila jsem se a vydala se ven ze stodoly. nic nenapovídalo tomu, že ptáče by se chystalo, vyběhnou ze své skříše. Ale opak byl pravdou. po chvíli chůze jsem se ujišťovně otočila. Stihla jsem zaregistrovat jen prudký pohyb a skřek ptáčete. " Májo FUJ" vykřikla jsem a běžela do stodoly. Smutným ale i trochu naštvaným pohledem jsem se dívala na třesoucí se ptáče, a velkou dírou v krku. po chvíli tichého skřeku ptáče zavřelo oči. Bylo mrtvé. Ale i přes to o něj Mája nestratila zájem. místo toho, aby jako vždy poslušně poslechla a odebrala se pryč, s instinkty lovce začala okolo své kořisti hladově kroužit. " májo běž domu.." zvedla jsem se a zamračila se na ní. Mája však pod nátlakem instiktů neposlechla. " říkám vypadni" rozeběhla jsem se za ní a uštědřila jí plácanec na zadek. Mája se sklopenýma ušima však stále mířila své zarky do stodoly...

Teď už víme, že Mája, je opravdový lovec...