Ben lovec srnek

20.04.2013 17:56

Každý rok chodíme zbírat petrklíče a dnešek nebyl vyjímkou.A samozřejmně šel i Ben.Moje doměnka byla ta,že Ben si vždy někam odběhne a zase příjde.A také to tak bylo.beník si šel něco očuchat chvíly jsme ho neviděly a hned zase přiběhl.Ben  byl semnou na stráni a já si pochvalovala jak je hodný a drží se u nás.Najednou však Ben zaujal zvědavý postoj,pozvednul uši a já věděla, že je zle...

Už jsem jen viděla mizejícího Bena mezi stromy.A před ním vystrašené prchající srnky.Takhle rychlého psa jsem ještě neviděla! Vyběhl na vrchol stráně tak rychle až téměr dohonil srny.ještě jsme zahlédly jeho ocas a bylo ticho...

Doufaly jsme,že srny budou rychlejší a utečou Benovi z dohledu.Začala jsem mít strach a křičela na celé kolo: " Benééééé!! Béééééénéééé!!" Nic jsem však neslyšela.A vzadu remcala mamka:"Já ti to řikala,měla si ho mít na vodítku!" Najednou z křoví vylezl Ben udýchaný,špinavý,ale s vítězným pohledem.S radostí jsem se k němu rozběhla a připla mu vodítko.Za zadu se však opět ozvalo: "Notak dej mu přes zadek,vždyť zdrhnul...Ať si tohle nezvyká! " Výchovně jsem ho tedey plácla přes zadek a vynadala.A tak už navždy vím,že ben se do lesa vydá už jen na vodítku!

Příhoda z Benova pohledu:

Šel jsem jako obvykle s Rozou na procházku.(Roza´=realizátorka webu).Šla s námi i její mamka.Tentokrát jsme však zamířili i do lesa.Měl jsem radost,že jednou jdeme i tam.Lítal jsem okolo nich a přebíhal potok.Občas jsem k nim přiběhnul,aby byli spokojený.Spousta pachů a vúní.Snažil jsem se být blízko Rozy.Zaprvé,protože když jsem hodný dostanu piškot a zadruhé jí mm rád.Šli jsme na stráň a Roza mě zrovna chválila jaký jsem hodný.

Něco jsem uslyšel.SRNKY!! Když je chytím,budu za hrdinu,když je chytím Roza mě určitě pochválí! MUSÍM JE CHYTIT.Běžel jsem za nimi.Držel jsem se jim v patách.Klacek,unul jsem,strom,uhnul jsem.Ale srny se mi začaly strácet.Byl jsem unavený a srny už jsem ani neviděl.Kde to jsem? uvědomil jsem si.Naštěstí jsem uslyšel volání a šel jsem za ním.Hmmm...Určitě mě pochválí.Vylezl jsem z křoví a zaujal jsem vítězný postoj.Koukejte na mě: Málem jsem je chytil! PLÁC! Auuuuu!! proč mě plácla?! Dostal jsem jednu přes zadek.FLÁK!. dostal jsem druhou.. Dobře,pomyslel jsem si.Až tu srnu jednou dostanu tak se s váma nepodělím!!

TATO PŘÍHODA JE PRAVDIVÁ